9.31

 
 
Är det en sak jag är lite besatt av så är det olika test, helst ska det vara ''Vilken personlighet är du?'' eftersom jag själv inte har någon aning. Blev därför jätteglad när jag hittade detta baserat å Jungs teorier. (Då känns det seriöst haha)
 
Jag är ju tydligen en Introvert iNtuitive Feeling Perceiving människa. Står bland annat att man då är lite laid back och väldigt lojal gentemot sina vänner. Personen är inte öppen som en bok, utan sparar sin djupaste kärlek till några få personer. Därför kan de ha livslånga förhållande. Och jag som inte ens kan se mig gift...
Vi är flexibla och strävar efter ''win-win situations''.
 
Sedan finns det ju också dåliga sidor. Är inte speciellt förvånad att detta dyker upp då jag värdesätter det högt. ''An INFP person don't like to have their space invaded.''
 
Några kändisar som är likadana är Prinsessan Diana, Julia Roberts, William Shakespeare, J.K Rowling och för att inte nämna Anne på Grönkulla och Homer Simpson hahaha
 
Test: 
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0