ARCADIA TITANS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag hade vi så kallad early release vilket innebär att alla lektioner är 4 minuter kortare. wohooo! nej, men totalt slutade jag 40 min tidigare. Skypade med Klara under musiken, blev då snead av massa freshmans (14-åringar) och under eftermiddagen har jag försökt komma ikapp avsnitten av True blood, samt pratat med mamma.
 
Vad hände annars idag då?
I ungefär tre 3 h har vi tittat på en svartvitfilm och utvandringarna i Amerika och idag sa läraren att vi ska skriva en uppsats om den imorgon. Eftersom facebook varit min bästa vän under de 3 h så har jag ingen aning om vad filmen handlar om haha. På teatern håller vi bara på med våra tolkningar av Shakespeare.
 
Imorgon är det fredag! Amerikanarna lever verkligen för det, tusen gånger mer än vad vi gör. Jag och ca 6 andra tjejer ska gå ut och äta för att fira Sydneys födelsedag som egentligen är i nästa vecka. Efter det tror jag att vi skall åka till en fest.
 
På lördagen sedan ska jag förmodligen träffa en eller flera utbytesstudenter från Sverige. Bio, shopping, spelhall, bowling - vi får helt enkelt ta och se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0