FRIDAY

Gårdagen då. Efter skolan kom Sidney & Rachel och hämtade mig. Vi åkte då direkt till mallet där vi mötte upp Mara och Mckenna. Bland annat så testade jag mini pretzels, vilket är små bitar av bröd. Det var typ det godaste jag ätit. Inte alls som jag trodde att kringlor var, utan dessa var fulla av smör & jättegoda!
 
Utan att riktigt veta om det spenderade vi några timmar där, innan Sidney skjutsade hem alla. (älskar att mina vänner har bil). Åkte näsan direkt med mina värdföräldrar till Costco vilket ungefär är som ICA maxi, men tusen gånger större. Eftersom vi är så många i familjen så får vi nu köpa big pack av allt.
 
Vid åtta kom sedan Mara och hämtade mig, innan vi körde till Sidneys hus. Har inga ord för hur stort det var. Insidan var så fin och utsidan med pool och allt! Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, så det slutade med att vi mötte upp Sidneys pojkvän Galen och körde till en annan killes hus, Chace där vi träffade Gage också. Så många namn!
 
Tydligen var det någon som hade födelsedagsfest så efter att ha typ tvekat i en timme bestämde vi oss för att köra dit och kolla läget. Såklart var det också ett gigantiskt hus med pool, vattenfall och baseball-court i trädgården. Träffade så många härliga människor, både från skolan och andra ställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0