I LOVE SALE

Heeeeeej svenskar. Segt att vara tillbaka i skolan när man haft så många dagar ledigt men det funkade! Framkallade lite bilder på fototimmen. Ni vet, vi kör inte digitalt, utan här är det mörkerrum, kemikalier och gigantiska lampor som gäller.

Efter skolan åkte vi direkt till shopping mallet. Marcella skulle köpa resväskor och jag ett par jeans med hög midja. Hatar alla mina byxor som man får gå och dra upp. Här blivit gammal för nu ska det hellre vara bekvämt.

Lyckades också hamna på Victoria secret REA och lyckades bli världens kompis med en av tjejerna. Slutade med att jag fick 30 dollar off på grund av mitt presentkort, sedan 50 % från rean och sedan tyckte hon jag var så trevlig så fick ytterligare 15 dollar off. Som om inte det räckte så låg det ett Secret Reward kort i påsen när jag kom hem. Det är laddat med 10-500 dollar. Ingen vet, det är en överraskning nästa gång jag handlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0