Nov. 04, 2013



Vad har du på dig?

En gammal vit odd molly blus med massa spets. Blev så trött på odd Molly då det fanns överallt men har insett att just denna blusen är väldigt söt. Sedan ett par shorts, svart kofta med broderi och mina mintgröna glitter-sandaler. Kanske låter det knäppt men det är för att jag totalt tappat min förmåga att klä mig snyggt i shorts.

Hur mår du?

Jag mår bra! Måndag igen, halvdag på onsdag och ledig nästa måndag. Lite sur att jag inte får spela någon sport i skolan & så irriterar jag mig på vissa människor här.

Vad önskar du just nu?
Att jag var hemma vid poolen, i solen men en läsk vid min sida och en bra bok i handen. Har läst så många "skitböcker" på sistone haha...

Vad ska du göra imorgon?

Imorgon händer det faktiskt något speciellt. Det är international club & sedan ska jag på Selena Gomez konsert med Mckenna, Sydney och Mara. Taggaaaa!

Vad skrattade du senast åt?
Igår vid middagsbordet när Marcella förklarade hur hon skulle storma in här i huset nästa år, kasta ut de nya utbytesstudenterna från deras rum och hälsa på familjen.

Vad grät du senast åt?
Gråter gör jag inte ofta men senaste gången var till den lilla filmen om Helsingborg.

Senaste köp?
Ett par glittriga sandaler i 10-dollarsaffären.

Vem sov du senast med?
Haha ja, sover ju alltid själv men jag och Marcella delar ju rum, så antar henne.

Senast sedda film?
Gravity med Sandra Bullock.

Vem var den senaste som ringde dig?
Emelie, tror jag.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Skype - när? Kan om 25 min" haha inte så intressant men det var till mamma.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Olivia

Vart vill du åka just nu?
Kalifornien please. Eller Florida!

Nästa planerade resor?
Har inte planerat än men vill dock väldigt gärna åka med Emelie till Kalifornien i mars med organisationen.

Dagens bästa.
I dont know. Klockan är ju bara 12...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem irriterar du dig på?

2013-11-10 @ 06:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0