COFFEE, HIKING AND BRAIDS

 
 
1. Diego bestämde lite spontant att fläta mitt hår som jag trodde. Visade sig dock bara vara en enda röra i slutet.
 
2. Kathryn körde mig hem efter skolan så jag fick snabbt byta om till idrottskläder, innan vi begav oss till ett café där vi köpte superstarka kaffe för att få upp energin. Åkte sedan hem till henne, hämtade hennes enormt roliga hund - Har nog aldrig sett en mer exalterad hund i hela mitt liv. Han följde i alla fall med oss när vi hikade upp på Camelback mountain, ett annat berg som är mer klättring, mindre trappsteg.
 
Mamma ser du golfbanan? Har precis fått bekräftat att Arizona har fler golfbanor än Skottland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0