PHOENIX ZOO

 
Vilken underbar dag på Phoenix Zoo. Eftersom det var Veterans Dag passade jag och Marcella på att sticka dit, tillsammans med resten av Arizonas barnfamiljer. Vi köpte inträdet som inkluderade allt så vid dagens slut hade vi: ridit kamel, matat giraffer, åkt safaritåg, klappat rockor och åkt trampbåt, samtidigt som spotify spelade på högsta volym.

För att bara kommentera bilderna lite snabbt:
Bild nr 6. Varför färgar varenda liten grej av sig på tungan? För att inte tala om mina läppar som var helt blåa. Problemet var ju bara att vi märkte det när vi kommit hem... Hahaha (Ser ni förresten hur långt mitt hår är!?)
Nr 8: Och vad är problemet med mig och djur? Slutade med att vi hade hela familjen rocka under våra händer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0