TU NO HABLAS ESPANOL

 
Vaknade upp imorse helt genomförkyld så det var ju fantastiskt kul. Blev ingen bio med Vanessa&Co, vilket var tråkigt eftersom ville så gärna! Istället har jag i princip sovit hela dagen (hemma från skolan) & hållit mig inomhus medan regnet har öst ner utanför.
 
Nu har jag precis tittat klart på en Prinsessas dagbok i jakt på lite ljus under denna gråa dag. Kan ju bara säga att den jäkla ''Genovia-sången'' kommer ju förfölja mig nu några dagar. Haha, nu skrev Diego för att imponera med sin svenska. Går väl sådär, samtidigt som han försöker knäcka mig med min spanska.
 
Nu ska jag snart sova, igen. Min vfamilj har gett mig massa mediciner som ska hjälpa under natten. Det finns en blå gegga som man ska ta precis innan man lägger sig då den gör en liten snurrig på grund av att det är alkohol i den men ska tydligen vara jättebra för att sova bättre med täppt näsa och sådant jobbigt. Så det blir ju spännande...
 
Imorgon väntar faktiskt Hockey med Tyler & Marcella. Så måste bli bättre, snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0