Back in business

Då var jag tillbaka i skolan efter en vecka i lathet. Har inte gjort mycket förgående vecka förutom att läsa en otroligt dålig bok, äta frukost på IHOP (pannkaksresturang) där jag förövrigt höll på att dö eftersom så fort man druckit/ätit upp så får man en påfyllning. Slutade med att jag satt där med dubblett av allting och höll på att dö för jag kände att jag var tvungen att äta allt. (Tänk på Afrikas barn)

Sedan var jag också på ett utbytesstudent get together, shoppade, bakade pannkakor & kanelbullar samtidigt som jag njöt av 27 grader i oktober.

Denna vecka:
Måste skicka in min audition
Klippa mig (no split ends for me)
Börja gymma!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha när jag läste det om barnen i Afrika kom jag att tänka på den tjejen du berättat om för jättelängesen som började skratta när hon stod i duschen för att hon tänkte på dom som inte har tillgång till rent vatten.... Hahaha remember? Kommer du också ihåg att du berättade att du själv började skratta när du duschade eftersom att du tänkte på hon som skrattade åt de utan vatten?! =D

Svar: Hahahahaha jaaaa!! Att du kommer ihåg detta!! :D :D
None None

2013-10-25 @ 01:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0