Busy Day

Vid tre idag kom värdmamma in och frågade om jag ville åka till 10-dollar skoaffären och eftersom jag redan tagit i sönder 3 par skor så var det passande. Mycket skräp men också några guldklimpar så fick med mig 2 par sandaler.

Sedan åkte jag och värdepappa till en enormt stor maskeradbutik i downtown. Bilar kom inte in på parkeringen och butiken var som en jäkla hinderbana av människor. Visste dock precis vad jag ville ha så det hjälpte ju. Ända sedan jag var 7 år har jag velat klä ut mig till hogwarts elev så har aldrig varit så lycklig.

Sedan åkte jag till skolan får att för tredje dagen vara house manager och öppna pjäsen. Direkt därefter till Sydneys hus för att fixa oss inför festen. När vi äntligen var klara var det så klart dags för 1 000 000 bilder, innan vi kunde komma iväg.

Tyvärr avslutades festen väldigt tidigt pga av några tråkiga faktorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0