KOMMENTARER

 
Har bestämt mig att ta tag i kommentarerna jag får eftersom de betyder otroligt mycket för mig. Vet ju inte om ni kollar svaren jag skickar så tänkte dra lite snabbt här:
 
Klara, Klara. Jag saknar våra enormt långa pratstunder och djupa samtal där allt möjligt kommer fram & alla dina gulliga ordval. Linn, jag saknar våra extremt oseriösa fikastunder, fotostunder och framförallt, spontana stunder & ditt skratt. Olivia, jag saknar dig. Saknar en andra halva som delar alla dessa år, fyllda av minnen och interna skämt. En person som bara man kan titta på, veta att hon tänker samma sak och skratta. Felicia, saknar min tv show/movie freak buddy... Vem ska jag nu diskutera Vampire Diaries senaste avsnitt med? Vickan, haha saknar våra tjockisdagar då varenda håla fylldes med mat/fika/snack. Emelie, saknar hela dig som person, hela du är så bra bara! Och vad jag också saknar är gamla kompisar. Linnea, Cecilia, Clara (några jag vet läser bloggen). Haha Linnea orkar inte att du kom ihåg det med duschen. Skrattade så jag dog lite.
 
Men framförallt, jag saknar av att ha Klara där säga: Olivia jag kan verkligen föreställa mig, dig göra det!
Linn säga: Olivia, detta är sååå typiskt dig...
Emelie... skaka på huvudet & säga: Varför är jag inte förvånad?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0