Oct. 10, 2013

Eftersom Emelie skrev ett inlägg om fester - och att de har det ganska lugnt på den fronten så tänkte jag kontra:

Tydligen är min skola en riktig partyskola där 1/5 har fest/går på fest varenda helg. De fester jag har varit så har båda varit i gigantiska hus. Den ena var utomhus i ett hus med pool och allt. Den andra var inomhus i en avgränsad del som var stor som en lägenhet. Hur coola festerna än är så lyssnar amerikaner på helt annan musik, dansar på ett väldigt speciellt sätt och så är röker fler på än dricker.

Linn & jag - Isaks 18-årsfest
Jag & Vickan -Davids 18-årsfest
Felicia, jag, vickan - Min 18-årsfest
Jag - innan SEB entreprenörsmiddag
Jag & Emelie - efter Oscarsgalan & PPP

https://cdn3.cdnme.se/4169876/6-3/pic_52558060e087c354d204d481.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0