Dagen i punkter

 
Dagens bästa:
- Slapp ta foto i skolan, ska ta den i fotostudio istället
- Fick massa nya vänner i skolan.. Eller man kan säga att jag utvecklade mina relationer med personer jag träffat innan
- DET HAR BLIVIT KALLT! Bara 30 grader nu. Give me 5 på det!
- Fick reda på att Cody Simpson kommer hit imorgon för en gratis konsert. Bud på att gå?
- Satt någon timme och pluggade på Starbucks tillsammans med Marcella
- Mckennas killkompis som nu bor i Colorado hade smsat henne och sagt hur vacker jag var (awwww på det)
 
Dagen sämsta:
- Huuum.. tror inte det finns något!
 
Dagens konstigaste:
- Skypade med en kille från Brasilien/Portugal som lagt till Marcella på instagram idag
 
Dagens dåliga samvete:
Mckenna pratade med min stalker idag & han är så dåligt samvete att han gav fel intryck att nu vågar han inte prata med mig längre. Måste prata med honom pronto imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0