FACTS

So basically har jag inte gjort mycket idag, då vi kom i säng vid fyra imorse. Marcellas kompis från skolan var här så det var fullt ös hela kvällen/natten. Haha det bästa är ju att hon har OCD genom att hon måste ha allting pedantiskt rent så det slutade med att hon städade hela vår garderob och badrum. 
 
TRE SAKER OM MIG
 
1. Jag stör mig väldigt lätt på skådespelarnas utseende i filmer/tv-serier. Är det t ex en familj där barnen inte är lika föräldrarna eller föräldrarna ser för unga ut i jämförelse till barnens ålder så får min hjärna spatt! 
 
2. Jag är en av de personer som är övertydlig och allting inleder en mening med att adressera den till rätt person. T ex ''Marcella would you like to do that?''
 
3. Älskar starka färger OCH skulle aldrig kunna ha färger som vinröd, plommon, grå m m.
 
TRE SAKER OM USA
 
1. Hur fasiken ska man hinna samla ihop sina böcker, ta sig ut ur klassrummet, gå till nästa lektion OCH hinna kissa på 6 min!?
 
2. Kranarna på tjejtoaletten. Dels ser dem jättekonstiga ut. Det är liksom 3 kranar i en vask. Så trycker man på knappen till den ena så kommer det vatten ut den mittemot.
 
3. Ska man ha mat i skolan är man tvingad till att ta en huvudrätt, dricka och en ''side thing''. De flesta dagar äter jag en sallad och tar då ingen sides eftersom det är typ morötter och tycker det inte behövs. Men nej, det får man inte. Kassatanterna dampar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0