GO LADY TITANS!

 
Förra årets team. Tänkte bara visa för er två tjejer till som jag äter lunch med. Nr 12 & Nr 3!
 
Kom precis upp till rummet efter en mysig stund i soffan tillsammans med lilla Brandi. Skoldagen annars då? Inget speciellt hände. Har ju kommit med i skolans golfteam men ska troligtvis sluta imorgon. Att spela i 40 grader är ingenting jag ser fram emot. Annars så håller vi i princip bara på att planera den stora fotbollsmatchen som är på fredag. Eftersom jag är i Stugo så kommer vi anordna en BBQ innan dess och håller också på att trycka upp tröjor till alla.
 
Var även på skolans första volleybollmatch idag. Funderade ju först på att ta det men är så glad att jag avstod. De tjejerna slog med sådan kraft att hade jag varit på plan hade jag bara flyttat på mig och sagt: ''Du tar den va!?''. Haha Klara och Olivia, antar att ni kan se detta framför er ganska bra?
 
Sedan kvarstå fortfarande den eviga frågan: vartsjuttsingen mi mobil har tagit vägen? Konfronterade faktiskt tjejen som vi tror tog den idag på ett väldigt bra sätt. Vad händer med mig? Gjorde liksom detta utan att tänka. Tror dock inte hon tog den, det var i alla fall vad min magkänsla sa. Problemet är bara att hon är i min teater så kanske är hon bara en väldigt bra skådespelerska. Ni kanske tycker jag låter störd som tror något sådant om en person men vi har letat 30 ggr här hemma, telefonen ger ingen vibration och går inte heller att spåra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0