Ohhhh she's sassy!


Mina nya naglar
 
Så snabbt inlägg nu. Skolfotografering imorgon så ska försöka få min beauty sleep och undvika zombie-looken jag kör med varje morgon. Att stiga upp 06.00 tar verkligen på krafterna!
 
International Club hade meeting idag och stack dit during lunch. Träffade Mack från journalismen och hade världens längsta samtal med honom om the drinking age och ölbilen hemma hahaha. 
 
Det känns som jag nu börjar bli mer trygg i situationen med vänner på skolan. Varje dag känner jag att jag kan öppna mig mer och visa min riktiga personlighet. Kändes faktiskt riktigt bra när mina vänner för någon dag sedan sa: Ohhhh she is sassy!
 
Definition av sassy: Someone who is full of themselves but in a good way. They're cheeky, lively, smart, saucy, slightly impudent, mouthy, cocky, energetic, loud and extremely talkative.
 

Hehe stämmer väldigt bra då jag älskar att tetas/retas med mina vänner i Sverige. Eller vad säger du Klara hahaha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0