puss på en fin vän!

 
Jag har en vän. En av mina bästa vänner. Hon är rolig, trevlig och helt fantastisk. Men inte bara detta! Vad jag uppskattar med just henne är att hon är positiv & alltid med på mina ideer, hon har en jäkla vilja som jag beundrar henne stort för, samtidigt som hon alltid är uppmuntrande och alltid lyssnar på vad man säger. Sedan för att inte nämna så har hon mycket mer koll på sitt liv än jag. Kanske är det för att du använder båda hjärnhalvorna och jag bara en...
 
Vad jag vill säga är att denna fina vän är i USA nu. Några stater ovanför mig i Idaho. Saknar henne så men vet att vi kommer att ett väääldigt kul år i trean tillsammans. Jag är din idémaskin, du är min ''do-er''. Saknar dig Emelie!
 
www.emelieroth.forme.se

Kommentarer
Postat av: Ems

Älskade, älskade vän! Åh vad jag saknar dig, tänkte ring dig typ nu! Vi måste prata om en grej, eller nej, jag ringer nog imorgon istället förresten, typ på lunchen kanske!

Anyway, jag blev så glad när jag läste detta!! Tack!!

LOVE

2013-09-12 @ 06:14:33
URL: http://emelieroth.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0