Skype with los parentos

Mamma visar fina kläder jag glömde hemma. Hon säger: ''Den här kan ju jag använda!'' - Jag dör. Miss my clothes soooo much!
 
Julanta vill kryper som vanligt in i min tvättpåse - Bästa när vi fortfarande skypa och mamma gick ner från trappan och jag bara: vad gjorde du av mollie? Hahaha hon gick tillbaka och katten satt fortfarande i påsen, utan att kunna komma någonstans...
 
Härligaste bilden på pappa
 
 
Skype med både mamsen och pappsen idag, vilket kändes bra. Var på bio idag igen och såg The millers. Kan verkligen inte få nog av den filmen! Imorgon är det ny vecka - ska ta tag i mitt liv då & skaffa medlemskap på gymmet här i närheten. Eftersom basketsäsongen börjar om en dryg månad har de redan nu ''open gym'' vilket innebär att man kan gå dit och träna så får väl göra det då också.
 
Annars?
Prov på tisdag i amerikanska revolutionen. Behöver också skriva en artikel i journalismen tillsammans med den brasilianska utbyteskillen. Eller som Marcella beskriver honom: ''The guy that is totally gay''. I just have to agree...
 
P.S Mormor, jag fick ditt mail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0