You know you're an exchange student when...

Lilla Brandi
Vanilla Ice Coffee - Love it!
Godaste läsken någonsin! Sprite blandat med Cherry soda!
 
FREDAG
Tog en paus ifrån att sticka ut med kompisar denna helgen. Ville försöka bli av med mina röda ögon, tunga huvud och få tillbaka min positiva sida. Så i fredags när Marcella stack ut på konsert, stannade jag hemma och slappade. Lite tråkigt men blev lite gladare när hon kom hem och sa att den ena bandmedlemmen frågat efter mig.
 
LÖRDAG
Igår mötte jag upp Jannicke & Thomas (två norska utbytesstudenter) i Fashion Square mall. Tittade lite i affärer men bestämde oss ganska snabbt för att gå till bion och se We're the Millers. De hade dock sett den innan men inte jag så jag var really excited. Måste bara säga att det är en av de bästa filmerna jag sett. Sååå rolig!
 
SÖNDAG
Idag var det ju egentligen tänkt att vi skulle åka till Sedona men tyvärr blev min värdmamma sjuk. (Annette & Pappa, om ni läser detta så har min värdmamma samma sak med mat som Lasse har) Istället åkte vi till shoppingen och glad var jag att vi gjorde det tidigt så jag kunde få spendera en hel dag men såklart så stängde dem 18.00 så hann inte mycket denna gången heller. Fick dock med mig lite kläder som tröst för min stulna mobil.
 
NU
Ska alldeles strax gå och lägga mig nu men innan jag kan göra det måste jag ringa Telias kundtjänst och spärra mobilen. Vi vill inte ha några internationella samtal här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0