Mitt immunförsvar har svikit mig

Gustavo & Erika
Gustavo, Dominique, Erika & Jag
Jag & Kathryn
Jag, Jayden & Elizabeth
 
 
Feber, halsont, nysningar, rysningar, rinnande ögon och yr. Det har varit min fantastiska dag. Gick och la mig super tidigt igår för jag trodde jag hade allergi men under natten och morgonen blev det helt plötsligt en förkylning i stället. Kämpade mig igenom dagen, mycket tack vare kaffe från Mckenna och kattungen första timmen haha.
 
Trodde sedan att vårt stora projekt var tills imorgon så satt 3,5 timmar på Starbucks i feberyra och skrev. Visade ju sig sedna såklart att det är tills på fredag. Ganska typiskt mig? Har tröstätit lite nu, för att vara exakt chokladbollar och kanelsnäcka. Ska ta NyQuil, vilket är en av amerikas mest fantastiska uppfinningar. Gör att du kan andas igen, samtidigt som det har lite av någon sömngrej så du sover så himla djupt. Så kan inte ta den förrän jag ska sova, annars kommer jag bli helt dåsig haha. Det kan nog Olivia hålla med om... Hahahaha.
 
Slänger in en bunt med bilder på mina fantastiska vänner här.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! För det första så krya på dig, hoppas du blir frisk snart, och sen vill jag även lägga till att din blogg är förmodligen den bästa bloggen jag läst. Sjukt bra!

Tänkte även slänga in några frågor, om det är okej?
1. Skulle du kunna berätta lite om din värdfamilj? Hur första mötet var, om du gav dom några presenter och isåfall vad, och kanske lite om hur lång tid det tog innan ni kom varandra rätt nära osv? Och hur det gick till, liksom?
2. Jag har själv stora drömmar med att åka till USA och liknande, problemet är att jag inte äter något onyttigt alls, då jag får ångest och ja... Ballar ur. Skulle man kunna klara att åka dit ändå?

2014-04-27 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0