LIVING THE COUNTRY LIFE

Lite sådär spontant föreslog jag idag att vi skulle åka till en ranch för att uppleva lite cowboys och horseback riding. Som tur var nappade både min vän Erika och Olivia på detta så vid 13.00 inledde vi dagen med lunch i old town scottsdale, utomhus i solen.

Drog sedan vidare till en glassbar helt dekorerad i rosa. Ett riktigt gammalt amerikanskt diner!

Fortsatte sedan upp norr, till öknen. Möttes av massa hästar, coyotes och ägarinnan från Tyskland. Tillsammans med ett helt dagis av småbarn red vi sedan ut i öknen i solnedgången. Sååå romantiskt haha! Vi tre tjejer gick sist i ledet och blev kända som de skrattande tjejerna. Bara tanken på att vi city människor var placerade på tre hästryggar gjorde att jag inte kunde hålla mig.

Nu ikväll, klädde vi oss i myskläder och vandrade bort till vår lilla bio för att se nattvisningen av hungergames 2. Tröttnar aldrig på den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0