Festival, california, prom & graduation



Ja som ni kanske märkt dog bloggen lite. Detta mycket på grund av att jag har tusen saker going on right now. Kan uppdatera er lite grann.

I fredags kom jag hem från en superbra resa med pappa. Tänkte tillägna ett helt inlägg till den sedan.

Så nu har jag massa i skolan att ta igen. Imorgon sticker jag och international club till en renässansfestival som alla pratat om. Ingen skola för mig då heller. Sedan på lördag sticker jag till california igen men denna gång med Emelie. Så måste fixa massa saker innan det.

Sedan är det ju snart balen och vet inte vad det är för fel på mig men jag tackade ja till att vara modell på prom fashion show om en månad. Man får då bära en klänning, gå runway och ha en kille som partner. Sedan är det ju inte jättelångt till graduation och vi tjejer har massa att planera eftersom jag, McKenna, Sydney, mara, Lily och kanske någon mer ska ha ett graduation party tillsammans. Veckan efter ska vi ha en fotografering med en fotograf för bilderna som ska sitta på inbjudan.

Är enormt taggad på allting och det känns som att detta kommer bli några fantastiska veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0