POOLEN

 
Såhär har det sett ut de senaste dagarna. Fick fnatt och det enda jag ville göra var att ligga ute i poolen med en bok i handen. Det händer inte ofta...
 
Igårkväll stack jag ut med Erika igen. Vi åt pasta på Cheescake Factory & körde sedab vidare mot old town scottsdale där vi kollade in en marknad, samt hamnade utanför en mexikansk restaurang som spelade kubansk musik. Stod där och dansade ett litet tag men efter att ha sett en miljon par på dejter under hela kvällen bestämde vi oss för att detta var inte stället för oss. Lonely girls haha...
 
Avslutade på Mc Donalds med massor av glass.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Jag ska åka som utbytesstudent med Explorius Select och jag står i valet eller kvalet om jag ska åka till Scottsdale, Alameda (San Fran), Denver eller San Luis Obispo. Eftersom jag upptäckt att du gjort precis samma sak, tänkte jag skriva till dig för lite vägledning.

Det första jag undrar, skulle du rekommendera Scottsdale, AZ? Hur är folket, är det mycket mormoner, och så undrar jag hur klimtatet är. Vad jag fått för mig så är det vääldigt varmt, och jag vet inte riktigt hur pass varmt det är. Är det någonsin olidligt varmt, eller är det bara skön värme?

Sen undrar jag, varför du valde bort de andra förslagen när du valde, och ifall du har någon kunskap om de andra alternativen skulle jag uppskatta om du skrev allt du visste om dom/hört rykten om och så vidare.

Sen har jag två frågor; varför får man inte sporta på sitt utbytesår här om man åker som överårig? Gick det att lösa för dig, kunde man tala sig till att få sporta?

Sedan det andra är om du kan åka med några resor med Explorius under året, och vilka resor är det så?

Orkar du svara hade det varit jättegulligt och verkligen hjälpt mig så mycket i min svåra process att välja ut ställe. Då hade du kunnat mejla svaren på min mejl, eller svara i bloggen.

Ha det bra / Victoria

2014-03-24 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0