GRADUATION

 
- En av de häftigaste sakern jag gjort i mitt liv. Att vandra ut på fotbollsplanen med hundratals andra seniors och sedan vara omgiven av alla skrik och jubel. Hade också sådan tur så personen jag satt bredvid är en av mina vänner. Själva cermonin var ca 1 1/2 timme med tal, musik och sedan namnupprop. Varje elev fick gå fram, ge en namnlapp till första tjejen, ta sitt diplom från vice principal och sedan fotas med rektorn.
 
När vi sedan alla var tillbaka på våra platser kom ögonblicket då alla kastade sina hattar och massa fyrverkerier sköts upp. 
 
Efter graduation åkte jag direkt till project grad, vilket är en grej som går ut på att förhindra olyckor i trafiken så vad de gör är att de bussar alla senior till en nöjespark och låser in oss till klockan 03.00. Så trött kom jag hem klockan 5 på morgonen nösta dag. Hade dock väldigt mysigt! Jag spelade bingo, åt ur deras underbara godisbar, spelade minigolf, körde gokart, pkte bump boats & slog några bollar på driving range.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Först och främst så vill jag bara säga att din blogg är bäst! Sen har jag lite frågor till dig som jag vore väldigt tacksam om du kunde svara på!

1. Vad är det för lektion som du har där du tar hand om djur? dom där små valparna är ju helt stört söta!!
2. Jag ska faktiskt åka till scottsdale i sommar med select och jag har hört endel regler som gäller det vanliga programmet som tex att man inte får ta emot besök från en annan utbytesstudent i Usa och inte åka fyrhjuling. Om jag inte misstar mig så kom väl din kompis som var utbytesstudent och hälsade på, var det för att det är andra regler med select eller hur ordnade du så det var okej?
3. Vad hade du med dig till Usa(packlista)?

Återigen tack för en jättebra blogg, så snällt att du svarar på frågor som man undrar!! Hoppas du har det bäst!

2014-06-02 @ 21:09:32
URL: http://eemelieahlstrom.blogg.se
Postat av: :)

Tror du det är något problem att åka iväg som utbytesstudent om man har ansträningaastma och är låglaktos?

2014-06-04 @ 16:02:37
Postat av: Cecilia

Kan inte vänta med att see vad du fick på ditt goodbye-party..:)

Tack för en bra blogg!!

När ska du träffa din brasilianska kompis igen?

2014-06-17 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0