VIP-VISNING

Hängde lite med Gustavo efter skolan 

Tar hand om 5 sådana här varje dag. Avis?


Vanessas pappa spelar för the Cardinals, vilket är arizonas fotbollslag och får därför VIP biljetter till förhandsvisningar av filmer.

Så igår såg jag och Vanessa the fault in our starts (förr eller senare exploderar jag) & den var såååå bra! Dock var det jättemycket säkerhetskontroller för att komma in eftersom filmen kommer ut om 3 veckor. Så Inga mobiler, massa vakter & röntgen.  

Filmen är också väldigt sorlig och det var verkligen en upplevelse att sitta i en enorm biosalong med endast storgråtande tjejer haha.

Det hände också en väldigt märklig sak. När jag sitter i bion börjar allting snurra, precis allt. Kändes precis som jag skulle svimma men tänker: jag sitter ju bra här i min fåtölj så det är ingen fara. Dock så går det inte över och när vi går ut från bion till bilen kan jag inte gå rakt. Vinglar fram & tillbaka. Kommer hem och såklart blir vpappa jätteorolig. Ger mig massa vitaminvatten, poweraid - bor man i Arizona är man förbered på vätskebrist. Så dricker en miljon grejer och sedan efter att allting snurrat i 2 h går det över.

Har nu lärt mig min läxa. Måste komma ihåg att dricka vatten. Särkilt nu när temp. Är uppe på 40 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0