Dan före dan

 
Mår såååå mycket bättre idag! Sov ut, slappade och sedan ringde Marcella på skype. Fick ett långt samtal med henne och alla hennes vänner så det kändes toppen! 
 
Åkte sedan ut med Ken och fixade lite saker. Det är faktiskt lite kul men på bara en dag (sedan marcella åkte) har vi redan kommit ännu närmare varandra, vilket är toppen! Såklart var jag inte heller klar med min julklappsshopping så tillsammans med resten av Arizonas befolkning åkte jag till mallet och strosade runt för mig själv, samtidigt som jag fixade det sista.
 
Nu ikväll har jag och värdpappa haft tomteverkstad med julmusik, samtidigt som vi snackat med Marcie hela kvällen. Har precis kollat klart på Grease så nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0