MY AMERICAN CHRISTMAS

En riktigt mysig dag med min amerikanska familj!
 
 
 

Började redan vid 09.00 imorse då vi alla samlades framför julgranen för att först öppna vår julstrumpor och sedan alla paketen. I Sverige brukar detta ta lång tid för oss eftersom det öppnas ett i taget. Här däremot delades alla ut och sedan var det bara att riva upp allting. Tyckte det gick alldeles för snabbt...
 
Efter detta hade vi en brunch med ägg och skinka & sedan lekte vi runt med julklapparna. Jag av bland annat min värdmamma ett Zumba spel för Wii så var ju tvungen att testa det också. Lite senare gav vi oss ut för att hika ca 1 1/ timme på ett berg, bara för att få lite frisk luft. Såå härligt i solen!
 
Nu ikväll har jag, Carol, Ken & Chris tittat på The lone Ranger.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0