SELENA GOMEZ!!!

 
Wow, vilken konsert! Tänk er 16 000 människor, konfetti, milkshakes och en helt fantastisk Selena som både dansade, sjöng, pratade och bar helt underbara outfits. Har aldrig riktigt lyssnat på hennes musik men kan säga att kvällen gjorde att jag redan börjat lyssna mer och mer. 
 
För er som inte vet var jag där med Mckenna, Mara och Sydney och medan alla småbarn stod och dansade med sina skyltar, så följde vi troget efter för att passa in haha. Kan ju också bara säga att jag var döv efter konserten.. Antar att det också är anledningen till att jag inte går så ofta då jag har någon slags mirakelhörsel, vilket gör att jag inte klarar av höga frekvenser. Ja, kalla mig tant...
 
Tycker också checka in Christina Grimmie, en grym youtube artist som öppnade konserten med Emblem3.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0