Arizona Mills Mall





Alla här kallar oss systrar på grund av vi är dem enda i familjen med blont hår, blåa ögon och fräknar. Mackenzie är Carols systerdotter och medan alla andra har ärvt mammornas tjeckiska drag så sticker vi ut från mängden.

I alla fall körde vi till ett nytt mall idag som var så himla Nice. Jag, Carol, Kim och mackenzie shoppade i ca 8 h och åt sedan på rain forest café. Hade så himla mysigt alla vi tjejer, dock var mackenzie (9 år) som ett plåster, förlängd kroppsdel på mig hela dagen.

Nu ikväll hade vi carolyn från Brasilien över på middag. OCH det mest chockerande.. När alla gått och lagt sig ikväll sätter jag mig vid tvn tillsammans med chris och det slutar med att vi pratar i ca 1 timme. Äntligen! Detta har jag längtat efter länge.

P.S tack för ditt mail mormor, ska svara så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gillar din blogg!! Jag undrar lite hur är killarna i Arizona mot dig? Är de mycket annorlunda från svenska killar?

2014-04-14 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0