Blodbad, japanskt & familjedag







Den årliga cykelturen som slutade i blodbad hahaha. Efter att ha cyklat halva loppet (8 km) så hoppar chris kedja av mitt i en korsning när han cyklar väldigt snabbt. Detta gör att han flyger av, landar så han tappar andan och skrapar upp armar, rygg, tröja.. & vi har blod överallt....

Jag & Ken fortsätter dock att slutföra loppet på vår trippel tandem cykel för att hämta hem jessie som var långt före. När vi hade hittat honom så var det dags att hitta Montanna & Tyler som var långt efter. Haha & när vi alla var samlade avbröt vi loppet och Åkte hem.

Chris behövde egentligen så armbågen men eftersom han saknar försäkring skulle några få stygn kosta 300 dollar så det fick bli en hemmagjord lösning. Sedan under eftermiddagen hämtade jag och Carol hem japansk mat till alla och sedan efteråt, shaved ice.

Hursomhelst så är det lugnt med chris nu. Han har pratat med mig hela kvällen, retat mig med sina sarkastiska kommentarer och vi har pratat mer än vad vi gjort på 8 mån. Undrar egentligen hur hårt han slog i sitt huvud.

Imorgon är det senior ditch day så alla seniors på skolan skolkar. Ska äta frukost med Erika och sedan blir det feeest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0