FINALLY HELG




Medan ni lyckliga svenskar får 11 dagars påskledighet, får vi en fredag så det var mycket generöst. Däckade för 2 timmar sedan i sängen och planerar att fortsätta min sovtur med flera timmar till. Har liksom sovit 6-7 timmar per natt i två veckor.

Annars var dagen bra. Fick ett nytt smeknamn av Matt, numera kallas jag Olive. Väntade bara på det...

& kanske det roligaste! Vi fick våra tröjor som vi ska sälja på market day. Gillar faktiskt den starkt! Här på bilden är vi 3/5 av gruppen, några av de personer som fortfarande är sams och inte skriker och bråkar med varandra.

Ja just det! Har inte berättat om bråket jag försökte reda upp häromdagen... Det måste ni få höra om!

P.S jag kan skypa för den som vill idag! (Fredag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0