ÄR NI REDO!?







Alla hjärtans dag imorgon. Jag har laddat upp med små chokladaskar och personliga meddelanden till alla mina närmaste vänner. Det var när jag gjorde detta som jag insåg: wow, om detta bara är mina närmaste vänner så har jag ju ändå väldigt många vänner här!

Alla är så fantastiska med att bjuda med mig på saker, skjutsa mig och bara finnas där. Explorius säger ju att man ska ge sina kompisar pengar för skjutsen men jag har insett att det blir jättestelt och konstigt. Så jag har gjort regeln min egen så jag visar min uppskattning vid sådana här tillfällen, att jag bjuder dem på kaffe t ex när vi är ute eller... Ja nu kom jag ej på med... Måste sova!

ÄLSKAR ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0