EN ÖVERRASKANDE SÖNDAG

Rachel (vänster) har svenskt påbrå också.... Kanske syns haha?
 
Alltså denna kvällen. Den blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade en jättemysig eftermiddag hemma hos Sarah. Kathryn hämtade mig och sedan var vi ett helt tjejgäng som kollade på den stora fotbollsfinalen, Super Bowl. Fattar fortfarande inte amerikanska fotboll, så tittade mest på reklamerna och halvtidsuppträdandet. Goda hamburgare och massa snacks gjorde att jag rullade ut därifrån. 
 
Sedan hinner jag knappt hem igen innan Erika tvingar ut mig till Dine in cineman. Slänger i mig maten innan jag får skjuts till en restaurang där jag möter Louis (hennes pojkvän) som slänger sig runt halsen på mig och hans kompis, David. Sedan knökar vi alla in oss i Davids corvette och drar till bion och ser det awkward moment. Typiskt här också att David betalar för mig och jag får lite dåligt samvete. Men så tänkte jag.. Han kör ju en Corvette och investerar så han klarar nog den lilla utgiften. Erika sticker sedan hem, vi lämnar Louis i en av biosalongerna och David skjutsar mig hem. Och det är här som denna kväll förvandlas till någon slags date. Istället för att åka hem, kör vi ner i down town, springer runt på Marriott hotell, upp i deras sky bar och cruisar runt i hans extremt snabba bil. Han kör mig sedan hem och jag ramlar in 00.20. Vad fasiken hände?
 
Vet inte om min kompis lurade in mig på detta men han var nog inte min typ. Har dock en ny dejt i veckan som kanske är lovande.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej, hur mycket fickpengar har du med dig att ha under hela året och hur fungerar det för dig? Tog du med dig tillräckligt osv. Vissa rekommenderar att ha med sig 1500-2000 i månaden fast explorius säger 2500/månaden
Kram

2014-02-03 @ 15:29:36
URL: http://thatsalisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0