FRE-SÖN







FREDAG
Sticker ut på kvällen för att fira Isabelles födelsedag (den andra svenska utbtyesstudenten på min skola) på bowlinghallen. Hon visste ingenting med delar av våra härliga student government människor hade samlats där för ett surprise party. Hehe hade en riktigt bra kväll och spelade ut alla....
 
LÖRDAG
Kathryn smsade på morgonen efter att ha nappat på mitt förslag om frukost. Åkte till La Grande Orange, beställde en macka fylld med allt möjligt gott - ägg, bacon, spicy cheese och så satt vi där i solskenet en lång stund innan vi drog oss mot mallet. En snabbvisit på starbucks och sedan passade vi på att titta omkring där. Haha gick sedan på en liten promenad innan vi drog hem till mig, lekte lite med hundarna, spelade lite bordtennis och pratade.
 
På kvällen sedan kom Mckenna över och hämtade mig för att sedan åka till Tempe Marketplace. Käkade på California Pizza Kitchen (deras barbecuepizza är heaven), träffade hennes kille innan vi drog oss bort till bion för att se Vampire Academy. Har ju läst alla 6 böcker men var dock lite besviken på filmen...
 
SÖNDAG
Inledde dagen med pannkaksfrukost med Carol. Sedan väntade en lång skype med mamma, finn, pappa, annette, myys. Trodde sedan att jag skulle börja plugga eftersom jag har en inlämning imorgon men Vanessa smsade och frågade om jag ville se en film. Lät ju ganska mycket bättre.. så hon hämtade upp mig och 3 dussin donuts och så stack vi hem till henne och såg ''About Time''.
 
Så man kan säga att jag haft en toppenhelg. Har haft en riktigt Best Friend weekend & umgåts med mina allra närmaste vänner här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0