måndag & fläskläpp

Alltså måndagar tar ju hundra år innan de är över. Vet inte hur många gånger jag tänker: Vilken dag är det idag? När jag inser att det fortfarande är en jäkla måndag. Ska gå och lägga mig så fort som möjligt så det kan bli tisdag snart haha. Annars var dagen bra. Vaknade upp med en vacker fläskläpp, då jag råkade bita mig i läppen igår så det var ju charmerande. Förresten idag är det 186 dagar sedan jag kom till Arizona, vilket innebär 189 dagar sedan jag lämnade Sverige. Vet att det finns människor där hemma som tycker tiden gått långsamt men för mig har den bara rusat iväg. Vad hände liksom!?
 
Och ja förresten! Som assistent till läraren med alla djuren levererande jag idag en orm och 6 lådor med typ gräshoppar till front office. Alltid like kul att kliva in där och säga: Ja, jag har en leverans av en orm. Jag ställer den där borta i hörnet! Sedan gå ut och se deras blickar haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0