HAPPY HELG

Tiger och jag tog en runda på banan häromdagen...
 
Happy Happy Friday! Hade en enormt bra dag i skolan där vi under 5:e timmen fick sitta ute och steka i solen för att titta på skolan baseballmatch. Fattade inte ett dugg så när alla applåderade, satt jag där för mig själv och snackade om kläderna som spelarna bar.
 
Skippade sedan 6:e timmen och åkte med Kathryn & Mario till Chestnut för att äta lite sen lunch. Kom hem en stund senare, kastade mig in i badrummet, av med smink, på med solkräm och så stack jag ut i solen. Fick en linje, varesig den är röd eller brun är en annan fråga men det är en linje haha!
 
Nu ikväll var jag och såg Divergent tillsammans med Erika och hennes lillebror. Divergent är min absoluta favoritbok och nu i ett år har jag längtat att se filmen. Hade höga förväntningar och visste innan att boken skulle vara bättre än filmen. Oj så fel jag hade! För första gången någonsin var filmen bättre. How that could happen! VIctoria, du måste se den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0