PROM FASHION SHOW FITTING

Denna blev det

Jag vet jag ser ut som en jätte...


Ni ska få bättre bild på klänningen

Har världens mest underbara lärare i journalisten. En 70-åring, eller BMW som vi kallar henne. För att förstå hur bra hon är tänkte jag ta dagen snabbt.

Bra skoldag. Skippade några klasser jag inte orkade gå till för att kunna jobba på yearbook som ska vara inne imorgon.

Lämnade också skolan tidigare för att med Karly, Erin och Tori för att åka till Dillards och välja ut klänningar inför fashion showen. Till slut stod det mellan en jättefin guld men det blev ändå den på bilden där uppe. Ovandelen är massa små glittriga stener och jag är så nöjd!

Efter detta åkte jag direkt hem till Karly & chillade där ett tag. Kom sedan hem vid fem och skulle precis börja kolla på serier när jag insåg: nej, nu ska jag göra någon nytta! Så fick direkt skjuts till skolan där jag har varit tillsammans med  Monica och BMW (läraren) ändå tills nu (22.42). Vi stressar sönder för att möta deadline imorgon med våra 350 sidor pch Monica släpade tom hem en stationär Mac dator för att jobba hela natten.

Dagen har alltså varit så hektiskt att jag inte ätit sedan imorse så när vi var klara på skolan tog BMW oss och köpte glass innan hon körde oss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0