En himla blandning

Hej! Denna vecka är otroligt stressig. Det är tennis, danskonsert, prom, fixa hår, fixa make-up, naglar, blommor, graduation party & market day.




Både idag & imorgon säljer vi våra arcadia-linnen under lunchen.



T ex idag spenderade jag 2 1/2 timme hos frissan för att få bort min utväxt och en rejäl klippning. Mitt hår är numera uppklippt & kort. Förändring förändringar.



Har inte hunnit hänga så mycket med kompisar, förutom denna killen ovan. Ska försöka catcha-up lite med Erika imorgon.




Heeej!

Vet inte riktigt vad du menar med detta. Jag träffar McKenna varje dag i skolan och hänger med henne då & då. Problemet är att vi både är så upptagna.

Har jag skrivit något att jag inte är med McKenna? Eller tänker du på Marcella? Skriv gärna igen så kan jag svara mer utförligt.

Jag har besökt New york, Utah, Arizona (hahaha) & Kalifornien. 

Ha en fantastisk dag!! 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Oj, jag menade Marcella, din brasilanska kompis? haha :D Har du kontakt med henne, :) tack för de överiga svaren ;D

2014-05-13 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0