MOBIL FRÅGA



 Heej! Tack så mycket! Blir alltid så glad!

Jag kunde tyvärr inte använda min iPhone då den var låst till Sverige så köpte en mycket enkel touch mobil från LG. Använder fortfarande min iPhone till alla sociala mediers appar och den amerikanska till att ringa och smsa här. Betalar $50 varje månad för att få allt gratis.

Har också tänkt på det. Om någon "soon to be" utbytesstudent önskar en olåst enkel mobil att ha här så finns min att köpas. Kommentera bloggen eller maila på: [email protected] om du är intresserad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna svara på frågan jag ställde, om man inte kan hålla på med någon sport som utbytesstudent? Är det när man är senior eller alltid, och varför? Kram!

2014-05-07 @ 19:31:22
Postat av: Anonym

Vet att du svarat lite på det, men tycker det verkar konstigt när man kan välja select programmet för att tex hålla på med en speciell sport?

2014-05-07 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0