TENNIS GOODBYE PARTY

 
25 dagar. Bara 25 dagar tills jag lämnar mitt fina hem här. Har en ganska dålig vecka so far. Vaknar upp med en klump i magen varje morgon, är på dåligt humör och började nästan gråta idag när jag kom hem. Känns som om jag kommer sprängas snart. Såklart är jag taggad på att komma hem men detta har varit mitt hem & jag är så otroligt stolt över mig själv. Jag har mött mina starkaste rädslor, gått från att vara ganska introvert till att prata med alla, blivit modigare, starkare och en person som jag själv uppskattar desto mera. Jag vill verkligen inte lämna detta...
 
Men för att prata om lite roligare saker. Ikväll hade vi vårt Tennis party för att firar att säsongen är över. Alla tjejerna tog med något (inte jag för jag är manager hehe) och så delades prisa ut inom laget. Tyvärr hade administration-tanten glömt skriva ut mitt diplom så kommer få det i denna vecka. Här får ni en liten bild på hela tennislaget - både JV och Varsity.
 
Och ja, jag skulle uppskatta om ingen från min familj kommenterade mitt inlägg. Vill inte bli påmind mer. puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur har du gjort med din mobil i Usa, har du kvar din svenska mobil eller köpte du en ny i USA? Älskar din blogg!!

2014-05-07 @ 17:58:01
URL: http://eemelieahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0