Mrs worldwide

 

Från och med imorgon blir det finare bilder än de från mobilen
1. Jag i NY
2. Frozen yogurt 
3. Skolan idag
4. Jag och Katrine NY (jag vet, ser ut som en jätte)
 
Ännu en dag i paradiset som Ken brukar säga när jag kommer från skolan. Finns inte mycket att säga om denna dagen. Tittade på svartvit film på Engelskan, jobbade med utseendet för yearboken på journalismen, träffade en tjej från Afrika på musiken. Hon hade problem med sina pianonoter så jag hjälpte henne en stund tills hon fattade. Slutade sedan med att vi pratade bort halva lektionen. Tydligen hade hon, hennes mamma & syster flyttat från Kamerun för drygt ett år sedan. Hon var bara 16 år men på ett sätt är vi i samma sits så vi pratade lite om det & hur det är där borta i Afrika.
 
Gick aldrig på audition för teatern. Detta var bara en kort pjäs så tänkte att jag kunde vänta till de lite längre pjäserna som kommer ha premiär i november. Blev nästan överlycklig precis när jag gick in på skolans teatersida där det stod att av de 5-6 pjäserna som kommer spelas inom ett år så kommer en vara musikal och den andra handla lite om grekiskt mytologi. Finns det något jag tycker är intressant i historia så är det Grekland.
 
Nu ska jag ta en hopp in i duschen. Har prov imorgon men för första gången har jag inte pluggat på riktigt, utan bara kollat igenom. Känns så konstigt, nästan som jag sviker mig själv men samtidigt är det också svårt att vara motiverad när inte mina betyg räknas här.
 

Lite personliga hälsningar:
Mamma: Älskar dig! Har lite förslag på saker du kan fylla ut paketet med.
Mormor: Saknar dig! Var jättemysigt att prata med dig. Stor kram som du brukar säga!
Pappa: Ken uppskattade ditt samtal väldigt mycket & Älskar dig med!
Olivia: Skype imorgon efter första skoldagen??
Klara & Linn: Se till att fixa Skype är ni gulliga
Victoria: SKYPE DU MED!
Felicia: Jag behöver filmtips hehe
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengan

SKYPE ÄR FIXAT!!

2013-08-21 @ 16:05:41
Postat av: FELLAN

Filmtips:
- The Wrestler
- Kick-Ass 2
- The Heat
- The Fighter
- the Rebound

Your wish is my command, my lady ;)

2013-08-22 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0