Changed courses... again

Sitter här med journalismläxan som går ut på att skriva en intervjuartikel om en tjej som jag intervjuat. Går inte så bra då Mara skickar massa snapchats hela tiden. (Mormor & mamma: bilder på sig själv)

Har idag för tredje gången bytt lektioner. Tar bland annat Cmas nu, vilket är en musiklektion. Valde att spela piano men eftersom jag gjort det tidigare och kan läsa noter så är det egentligen helt fel för mig. Läraren tyckte jag skulle byta till högre nivån men byter jag en gång till halshugger nog min rådgivare mig. Är du glad nu mormor!?

Roligaste på hela dagen var nog när vi fick vara publik till ANN. (Var i tv!!) Ett nyhetsprogram livesänt från skolan varje morgon. Vi är unika med det i hela Arizona, kan förklara mer imorgon.

Längtar så mycket till helgen till allt som händer + att jag får sova lite längre. På fredag är det girls night. Lördag ska alla 200 utbytesstudenter träffas på någon sorts spelhall. På söndag fyller äldsta sonen år så då blir det kalas. Måste också då till mallet och köpa present.

Ser ni bilen på bilden? Det är security damen som kollar att alla är på lektion och har ID.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0