Get to know me a little bit better

10 saker jag mår bra av

Äta glass
Vara med mina vänner
Shoppa
Spendera tid med min familj
Läsa
Dansa
Teater
Skratta
Resa
Sova
 

10 saker jag inte står ut med

När jag inte sovit tillräckligt
Otydliga uppgifter i skolan
Negativa människor som klagar
För mycket värme
Planera i förväg
Omständiga människor
Plugga under lov/helger
Äta mat där bäst före datumet inträffat
Att inte kolla facebook
Smutsigt hår
 
 

10 platser jag tycker om att vara på
 
USA
Sydafrika
I min säng
Bastun
Skolan
På ett fik
På ett shopping mall (Förresten Zara öppnar sin första butik här nere om en månad!!)
I soffan, framför tvn
På taket
Duschen
 

10 bra egenskaper jag har (tar lite från vad mina vänner sa när jag intervjuade dem för ett skolprojekt)
 

Omtänksam
Positiv
Kreativ
Spontan
Ambitiös
Envis
Social
Glad
Mogen 
Rolig
 
 

Var är jag om 10 år

Utbildad
Har ett bra jobb
Bor utomlands
Har mycket kontakt med mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0