HIGH ON LIFE

 
 
Ligger i sängen och slötittar på the Great Gatsby men är så fruktansvärt trött så ögonen går bara i kors. De här två sista dagarna på vecka har varit helt perfekta så det finns knappt ord att beskriva dem. Har träffat så många trevliga människor och liksom varit hög på livet.
 
T ex idag när jag är office assistant går jag till klassrum 6251 och när jag kommer in börjar hela klassen jubla och applådera. Jag känner ingen men tackar så mycket innan jag smyger ut. Ca 2 minuter senare upptäcker jag att det finns en till lapp för klassrummet så jag tvingas gå in igen. Läraren ser mig och det första han säger är: She is back! Det tar sedan 2 sekunder och hela klassen jublar samt applåderar.
 
Sedan igår så bytte jag ju bort min musik (ja, jag ändrade kurs igen...) och lyckades flörta mig in i en klass jag velat vara i hela tiden, STUGO heter den, vilket står för student government. De planerar alla events på skolan (Prom, Homecoming, Graduation) så say hello to OLIVIA THE PARTY PLANNER. Läraren där hade jag en kort tid när jag hade AP History och hon är den snällaste någonsin som satte mig i klassen trots att den var full.
 
Men det roligaste var ju ändå att när jag kliver in i det lilla klassrummet med typ 30 elever så blir jag typ överfallen. Precis Alla ville hälsa på mig och prata så inom 2 minuter hade alla sagt sina namn och jag stod där som ett levande frågetecken. Som om det inte räckte så började även ballonger flyga till höger och vänster, och hela klassrummet blev dekorerat. Tydligen var det då fredagsfest med donuts och everything! De hade även en låda där man stoppade anonyma lappar som de sedan läste upp. Skojar inte men mer än häften var:
- Sweden rocks!
- Olivia is beautiful!
- We are so happy to have met Olivia
- Olivia is the nicest person ever
 
Blev liksom nästan för mycket komplimanger till slut så jag kände mig besvärad. Jag är dock så glad att vara i den klassen. Folket där är underbara! De ger varandra komplimanger, har hejarramsor/klappramsor till varandra och har bara kul. Tvingades också prata svenska inför alla medan de filmade/vine-ade.
 
Lite roligt också. Varje morgon ser vi ju ANN vilket är skolans nyhetsshow (15 min) och det är ungefär 5-6 personer där. I denna klassen träffade jag en av de tjejerna och jag bara nästan: ''I know you'' och hon bara: ''Yeah, I think you have seen me on tv''. Omg, jag har träffat en kändis nu!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0