KLUBBARNA

 
Club rush idag, vilket betyder att alla klubbar på skolan ställde ut. HOSA (för de som vill bli läkare tror jag), Gay-club, Bakklubben, Latino Dance club, Animation Club, Drama Club, Coffee Club, International Club, Best buddies + många många fler. Erbjöd mig att ta lite bilder till yearbook så hann inte riktigt skriva upp mig på något (förutom international club) men Club rush är även imorgon.
 
 
Lägg märke till att allting skedde mitt på dagen, klockan 12 vid lunch under bar himmel. Gick runt som en halvdöd person i koma när någon säger ''Hej'' kollar på personen, tar ett steg framåt när han säger hej igen. Alltså är jag trög men jag bara: Han pratar nog inte med mig. Sedan den tredje gången säger han hej igen (pinsamt) så se jag att det är en kille som jag träffade på festen, Gage och deras fotbollskompisar. Hahah, deras klubb är gymklubben. Dog lite inombords när de frågade om jag ville vara med. Ja tack! ... Men nej tack haha.
 
Så klart skulle de spänna sig framför kameran & när jag tagit fotot sa de: ''Alltså vill du att vi ska ta av oss tröjorna? Vi kan göra det om det inte blev bra?'' Ehhhh, thanks but its perfect like this, svarade jag.
 
Mina teaterkompisar - killarna på bilden är så sjuuukt roliga & duktiga skådespelare
 
Mötte även världens trevligaste kille när jag var office assistant idag. Vi pratade i säkert en timme om massa olika saker och de roliga var att vi var ganska lika. Alltså vissa intressen och så men det läskiga var att han använda exakt samma uttryck som jag gör. T ex så sa han: Jag älskar att prata med alla typer av människor för bara för att de ser ut på ett visst sätt betyder det inte att man kan få lära sig något nytt. Detta sa jag senast igår. Lääääskigt när man träffar en sådan människa. Hans syster är vice president för latino dance club (han är med haha) så nu skulle han fixa in mig imorgon. Det blir jag och alla mexikanare!
 
Imorgon är det Sydneys födelsedag och som när alla andra fyller år kommer hon väl få en krona och en bunt heliumballonger som säger ''happy birthday. Varje dag ser man tjejer gå runt med det. Gjorde själv misstaget i måndags när Sophie kom in i klassrummet med en krona. Happyyy birthday, sa jag! 
 
Svaret?
Thanks but it is not my birthday
 
Hahaha Fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0