ONLY IN AMERICA

 
I fredags när vi var i shoppingmallet var jag inne på toaletten för att leta efter Marcellas mobil då jag hör en kvinnan ropa: ''Hello, is there anyone there?'' Lite konstigt tyckte jag att det var så jag svarade: ''Yes I am here''. Hon fortsätter: ''Oh, Good! Could you please grab some toilet paper for me? It's empty in here'' Skrattade med henne och snäll som jag är hämtade jag papper. Men liksom: hur ofta skulle detta hända i Sverige?
 
Efter som det händer ganska mycket konstigt/roligt här borta så tänkte jag att detta kunde vara kul.
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hallihallå!

Jag lovade ju faktiskt att kommentera lite här!
Du verkar ju ha hamnat helt rätt med familj och allt?
Hoppas din första dag i skolan går bra och ha det nu himla kul!

Kram

2013-08-12 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0