Say hello to my teachers

 
 
 
1. Så på första bilden ser ni min fantastiska counsler som hjälper mig med mina kurser. Vet dock inte om hon gillar mig längre på grund av mitt velande.
 
2. Mr Fairchild - Min jättesöta teaterlärare. Han är så himla omtänksam och säger alltid att är det något som bekymrar oss så ska vi bara prata med honom. Han är 33 år men känns ändå väldigt ung till sättet...
 
3. Mr Maxwell - Min musiklärare som är helcool. Han ser mig som pianoproffs jämfört med de andra och går aldrig igenom mina läxor för att han vet att jag kan, påstår han. Han är även såå rolig!
 
4. Mr Huffman - Min engelskalärare. Har faktiskt aldrig träffat honom då vi haft vikarie men imorgon är han tillbaka. Ska håller er uppdaterade hur han är.
 
5. Mrs Bryce Mckinney Wain - Min journalistlärare. Har bara gott att säga om henne. Hon lyssnar verkligen på eleverna och tar till sig deras förslag.
 
6. Mr Mooney är vår biträdande rektor. Alltid på gott humör med ett leende på läpparna då man träffar honom i korridoren. Han kommer för övrigt alltid till min teaterlektion för att diskutera mobbning efter filmen vi ser på fredagarna.
 
7. Mrs Cure är den förtjusande estettanten jag har berättat om. Tyvärr TYVÄRR har jag ju inte henne längre, men troooor jag klara mig. Visst ser hon ut som en typisk estet pappa?
 
8. Mr Heineman är heller ingen lärare jag har men en av de coolaste jag mött. Tror han är runt 65 år och häromdagen när vi gjorde spegelövningar på teatern (du och din partner ska följa varandras rörelser) så hakade han på mig och Lisa, stod där och gjorde sina karateövningar, innan hans som final gick ner i split. Visste inte ens att så gamla människor kunde det!?
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0