SEDONA TRIP

 
Här är stället vi ska till på söndag. Sedona national park! Tror bilresan tar ca 1 1/2 timme så det är ju inte så långt och dessutom ska vi stanna vid några indianruiner. Det bästa kanske är att Sedona ligger högt vilket innebär att det är svalare där. På bilderna ser ni de röda stenarna vilket utmärker Sedona och mittenbilden visar de naturliga vattenrutchbanorna om finns där.
 
Helgens planer annars då?
Fredag imorgon och då ska Marcella åka iväg på en konsert med en kompis. Tänkte först sticka ut men eftersom hon är borta så passar jag på med lite egentid. Skulle så gärna vilja åka iväg till ett shoppingmall själv då jag känner att 3 veckor i Arizona (exakt idag) med människor runt omkring mig 24/7 gör mig lite knäpp snart.
 
På lördag ska jag förmodligen träffa Jannicke och en annan utbytesstudent från Norge hon känner. Söndag är det Sedona och måndag är dedt Labor Day (ingen aning vad det är) men vi är i alla fall lediga från skolan, vilket innebär att jag ska träffa Mckenna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0