SÖNDAG

 
 
Så idag fyllde Tyler 22 år vilket såklart skulle firas på amerikanskt vis. Tårta, kakor, pizza, läsk och för att inte glömma, kladdkakan som jag gjorde igår, var några av sakerna det bjöds på. Eftersom Tyler älskar att springa köpte jag och Marcella running shorts och matchande tröja i svart och grönt till honom. Jätteglad blev han!
 
Träffade även lilla Mackenzie, vilket är min värdmammas systers barn. Hon är som ett plåster på dig men hur gullig som helst. Spelade lite Twister med henne och Marcella. Gissa vem som vann? Jag! Trodde mina armar skulle bryta ihop men tappade bara känseln i dem så det var ju la bra.
 
 
Skypade även världens bästa skypesamtal med Ems imorse (Emelie). Som jag saknar dig kompis! Get your ass over here nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig meeeed buddy! Men snart kommer jag!!

2013-08-19 @ 09:57:52
URL: http://emelieroth.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0