Stupid americans

Efter att ha inventerat här hemma så kände jag att det var dags att provientera så därför kom jag precis hem från Scottsdale Fashion Square Mall. Eftersom jag råkade tappa min foundation i stengolvet imorse så var jag tvungen att köpa en ny. Såklart hade ju min typ utgått från sortimentet men hittade en annan jättebra, samt en concealer från Chanel. Har haft min från Make up store men kändes bättre att ha allt i samma märke!
 
Så vad har jag konstaterat idag?
1. Amerikanska lärare är dumma
2. Senior killar är inte snälla
 
För det första så hade vi prov på Historian och eftersom jag inte pluggat var jag lite nervös. Borde verkligen inte varit det då allting bara var skrattretande lätt. De 5 första minuterna fick vi plugga på häftet som vi hade inför provet, sedan gick läraren igenom vissa svar på provet och sedan fick vi då de 15 frågorna där varje fråga hade 4 svarsalternativ. 3:e frågan löd:
 
'' Vad hette stället där Mexico City ligger idag?''
Svar: Aztec
 
4:e frågan:
 
'' Vad heter stället idag där Aztec var förr i tiden?''
Svar: Mexico city
 
Orkar inte amerikanare...
 
När jag och mina kompisar sedan kommer in i kafeterian idag ser vi några senior killar ta hela vårt bord och flytta det till andra sidan av rummet. Alla senior har ju sitt eget bord och tar man det bryter man starkt mot normen så imorgon ska vi kriga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0